1. Prevederi generale
Acest site prezintă produsele pe care rolplant.ro le pune la dispoziţie, condiţionat cu acceptarea fără modificări a termenilor şi condiţiilor. Nerespectarea acestora duce automat la imposibilitatea de
a beneficia de serviciile oferite de acest site. În cadrul termeni şi condiţii sunt prevăzute drepturile şi obligaţiile vânzătorului (distribuitorului) precum şi ale cumpărătorului (consumatorul, clientul).
Toate informaţiile de pe acest site- imagini, texte, baze de date - aparţin şi sunt în proprietatea Rolplant.ro, fiind protejate de legea privind drepturile de autor (legea 8/1996), iar folosirea fără
acordul companiei a informaţiilor este pedepsită conform normelor în vigoare.
Vânzător şi operator al operaţiunilor online
C.U.I (cod unic de înreg): RO33316337
Nr. Registrul Comerţului: J08/958/2014
Adresa : Str. Teilor nr. 23, Brasov
Capital social: 200 RON
Cont IBAN lei: RO79RZBR0000060016862906
Contact email: marius@rolplant.ro
Telefon: 0725 999 666
Toate aceste clauze şi condiţii sunt prevăzute în :
• OG nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor
• Ordonanţă nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă.
• Legea nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonanţei Guvernului nr.130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţă.
• OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii
• Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comercianţilor în relaţia cu consumatorii şi armonizarea reglementărilor cu legislaţia europeană privind protecţia consumatorilor
• Legea 365/2002 privind comerţul electronic.
2. Realizare comandă
Cumpărătorul poate realiza comenzi de pe site-ul rolplant.ro adăugând în coşul de cumpărături produsul sau produsele dorite. Pentru a finaliza o comandă, se va selecta modalitatea de plata, se vor introduce detalii de livrare şi contact. Pentru înregistrarea unei comenzi şi implicit rezervarea produsului, toate aceste etape trebuie obligatoriu parcurse. Odată finalizată comanda, pot fi oricând verificate detaliile comenzii, atât în ataşamentul mesajului de confirmare, precum şi in istoricul "Comenzi" din contul de utilizator al site-ului.
Veridicitatea datelor introduse în momentul înscrierii pe site aparţine cumpărătorului, de ea depinzând posibilitatea onorarii comenzilor lansate. Datele introduse de cumpărător vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site.
Rolplant.ro nu va divulga unei terţe persoane datele personale (numele, adresa, adresa de e-mail, numărul de telefon, etc) fără consimţământul utilizatorului, cu excepţia cazurilor prevăzute de lege, când comunicarea acestor informaţii este necesară. Odată creat contul, responsabilitatea de a păstra confidenţialitatea user-ului şi parolei va reveni în totalitate utilizatorului . Fiecare cont este personal; cumpărătorii sunt răspunzători în totalitate de comenzile efectuate prin acest site, chiar şi atunci când utilizarea contului se face fără voia utilizatorului, motiv pentru care, atunci când acesta sesizează nereguli, cumparatorul este obligat să instiinteze rolplant.ro în legătură cu orice utilizare neautorizată a contului la adresa de email – nicoleta.butum@rolplant.ro
3. Definiţii :
Contract (de vânzare) – un contract prin intermediul căruia vânzătorul se angajează să cedeze proprietatea asupra unor produse către consumator, în schimbul unei sume de bani.
Vânzător – o persoană care oferă produsul cumpărătorului, conform termenilor şi condiţiilor prevăzute. Poate fi o persoană fizică, publică sau privată, care acţionează în cadrul activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie.
Cumpărător (consumator)- orice persoană fizică sau juridică care, în virtutea unui contract de vânzare, dobândeşte, contra unei plăti, dreptul de proprietate asupra unui produs achiziţionat de pe rolplant.ro, conform termenilor şi condiţiilor prevăzute.
Distribuitor – persoană fizică sau juridică care asigura distribuirea produselor achiziţionate de cumpărător contra cost, conform termenilor şi condiţiilor prevăzute.
Încheierea contractului de vânzare – se realizează în momentul în care se acceptă comanda de către vânzător şi recepţionarea acceptului de către cumpărător, între cele două părţi se încheie un contract generator de drepturi şi obligaţii.
Termeni şi condiţii – înţelegere contractuala între cele două părţi, vânzător şi cumpărător.
Cumpărătorul acceptă termenii şi condiţiile în care este încheiat contractul la momentul realizării comenzii, iar vânzătorul se asigura să le respecte.
4. Retur produse:
Conform legislaţiei în vigoare, clientul are dreptul de a returna orice produs în termen de 10 zile de la recepţia acestuia, şi poate solicita returnarea contravalorii produsului / produselor sau inlocuirea cu un alt produs / alte produse.
În ambele cazuri, valoarea în bani returnată sau produsul înlocuit se referă strict la costul produselor, excluzand taxele de expediţie. Atunci când clientul doreşte schimbarea produsului, tot în sarcina lui va cădea şi plata retrimiterii coletului cu produsul schimbat. Rambursarea contravalorii produsului se va face în termen de 10 zile de la retur.
Legislaţia în vigoare se aplică persoanelor fizice.
Renunţarea la un produs se poate face doar dacă aţi achiziţionat produsul prin curier.
La retur sunt acceptate doar produsele care respectă întocmai forma în care ele au fost livrate, însoţite de factura de achiziţie; sub nicio formă nu se admit pentru retur produse care au fost desfăcute, testate, nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori şterse. Înainte de a returna un produs, va rugăm să ne contactaţi, să anunţaţi că vreţi să returnaţi produsul, specificând numărul de comandă sau de factură (este necesar să trimiteţi prin fax sau email o cerere scrisă prin care ne înştiinţaţi de dorinţa dvs. de a returna produsul). Produsul se poate trimite în orice varianta dorită de client (poştă sau curier). În momentul primirii se va analiza dacă produsul şi-a păstrat forma intactă, urmând a fi informat de hotărârea luată în acest sens, în vederea stabilirii modalităţii de returnare: contravaloare sau înlocuire produs.
Dacă produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare şi nu poate fi vândut ca şi produs nou, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenţa de preţ dintre un produs nou şi un produs deja utilizat sau, în cazul în care este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui, ne rezervăm dreptul de a refuza produsul.
Atunci când ambalaţi un produs pentru retur trebuie să acordaţi o cât mai mare grijă acestui aspect, pentru ca produsul să fie ferit de şocuri ce pot apărea în timpul transportului. Produsele care ajung retur într-o stare necorespunzătoare datorată ambalării defectuoase nu vor putea beneficia de garanţia returnării.
Pentru orice detalii sau neclarităţi privind returnarea produselor va rugăm să ne contactaţi pe email sau la unul din numerele de telefon afişate în pagina de contact sau în site-ul rolplant.ro.
5. Procesarea comenzilor
După inregistrarea comenzii, va fi trimis pe e-mail un răspuns automat de confirmare. Produsele vor fi livrate în termen de 2-3 zile lucrătoare. Dacă produsele nu se afla în stoc, termenul de livrare se poate prelungi până la 14 zile. Veti fi contactat de un operator care va va aduce la cunostinta lipsa din stoc a produsului si va va comunica termenul de livrare in cazul in care doriti sa asteptati pana la intrarea in stoc a produsului comandat.
6. Livrare
Indiferent de condiţiile livrării (valoarea acesteia, compania de curierat aleasă) taxa de transport este de 24 RON (inclusiv TVA). Daca localitatea de destinatie nu se afla in aria de acoperire a celor doua firme de curierat cu care colaboram (Fan Courier, Urgent Cargus), este posibil sa se adauge un cost suplimentar de transport, in functie de kilometrii suplimentari de parcurs de la cea mai apropiata reprezentanta a firmelor de curierat. In acest caz veti fi contactat de un operator care va va informa despre contravaloarea taxei de transport, iar livrarea se va face doar dupa ce va dati acceptul cu privire la aceasta taxa. La momentul preluării coletului de către distribuitor, cumpărătorul va primi o confirmare electronică cu detalii privind firma de curierat şi numărul coletului. Livrarea se face prin serviciul de curierat Fan Courier sau Urgent Cargus, în decurs de cel mult 2 zile, cu posibilitate de depozitare de 3 zile. Ridicarea coletului de la sediul firmei de curierat reprezintă o posibilitate pentru cazul in care nu puteti fi gasit la domiciliu de catre reprezentantii firmei de curierat.
7. Plata
Plata se poate face prin una din cele 3 variante:
a. Ramburs
Coletul se expediază după confirmarea telefonică a comenzii, iar plata se face în momentul predării acestuia către cumpărător de către reprezentantul firmei de curierat.
b.Plata cu card - ONLINE - momentan indisponibila
Plata cu cardul se face prin intermediul unui sistem securizat, transmiterea datelor confidenţiale ale cumpărătorului realizându-se prin procesatorul de plăti. Odată autorizată plata,coletul va fi livrat în termenul specificat.
c.Virament bancar
După realizarea comenzii, cumpărătorul poate plăti produsul cu Ordin de Plata in baza facturii emise, livrarea urmand a fi facuta dupa confirmarea platii.
8. Garanţie / Reclamaţii
Garanţia oricărui produs este de "X" zile/luni şi se socoteşte de la data livrării produsului către cumpărător. Responsabil pentru orice defecte prezente la data livrării sau care apar în perioada de garanţie este vânzătorul. Odată realizată o sesizare prin e-mail sau telefon, se va incepe procedura de retur ,ce va fi ulterior trimisă prin mail clientului. Clientului îi va fi rambursată contravaloarea produsului într-un cont bancar sau sub formă de voucher.
Garanţia acoperă urmatoarele cazuri:
- Dacă produsul prezintă un defect care poate fi înlăturat, produsul va fi schimbat parţial sau total. Dacă defectul nu poate fi înlăturat şi înlocuirea produsului nu este posibilă, clientul va putea opta pentru recuperarea banilor.
- Dacă produsul prezintă un defect care împiedică folosirea normală a produsului, înlocuirea produsului
- Dacă produsul prezintă defecte multiple, înlocuirea sau renunţarea la achiziţie. Acestea implică cel puţin 3 defecte care împiedică folosirea normală a produsului
- Dacă produsul prezintă defecte ce nu pot fi înlăturate, şi nu necesită înlocuirea produsului, cumpărătorul va avea dreptul la un discount rezonabil sau renunţare la achiziţie. Pentru a putea beneficia de garanţie, cumpărătorul este obligat să facă o sesizare, care va fi procesată, iar vânzătorul va comunica cumpărătorului procedura de retur.
9. Preţuri
Toate preţurile sunt finale si includ TVA .
Preţurile sunt cele de la data comandării produselor, indiferent de eventualele modificări ulterioare ale preţurilor.
Preţurile produselor sunt bazate pe preţurile recomandate ale distribuitorilor exclusivi, şi sunt de regulă cele la care pot fi achiziţionate în magazine.
Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare.
10. Reduceri şi vouchere-cadou
Cei care accesează site-ul rolplant.ro pot observa diferite tipuri de discount-uri. Pentru un produs se pot aplică mai multe tipuri de reduceri, acestea cumulându-se. Orice cod de reducere poate fi utilizat o singură dată, cu excepţia cazului în care este prevăzut în mod explicit altfel. În cazul folosirii multiple în mod abuziv, vânzătorul are dreptul de a refuza folosirea codului de reducere.
Achiziţionarea unui voucher nu se poate realiza cu reducerea unui alt cupon sau voucher. Dacă valoarea voucherului este mai mare decât valoarea produsului achiziţionat, diferenţa nu este plătită sau transferată sub formă unui nou voucher.
11. Drepturi de autor
Toate informaţiile prezentate pe rolplant.ro reprezintă proprietatea S.C. Rolplant J.H. SRL; folosirea acestor informaţii fără acordul S.C. Rolplant J.H. SRL se pedepseşte conform legilor în vigoare.
Pentru raportări privind încălcarea drepturilor de autor va rugăm să ne contactaţi la: simona@rolplant.ro
12. Produse cosmetice
A se lua în considerare că produsele care nu prezintă defecte calitative şi nu sunt expirate, nu pot fi returnate din motive de sănătate.
Va mulţumim pentru înţelegere!
Indicarea termenului de valabilitate, conform legislaţiei uniformizate a Uniunii Europene, este obligatorie pentru toate produsele cosmetice şi se realizeaza printr-o pictograma lipită pe ambalaj.
Termenul de valabilitate se calculează din momentul deschiderii produsului şi este de - conform desenului de mai sus - 12 luni. În cazul produselor cu termen de valabilitate mai mare de 36 de luni, pictograma este M36.
13. Dispoziţii finale
O dată cu lansarea unei comenzi pe rolplant.ro se înţelege că utilizatorul a citit şi înţeles condiţiile ce guvernează regulile de funcţionare ale acestui site, iar comanda lansată de client are valoare de contract încheiat între părţi cu toate drepturile şi obligaţiile ce derivă din acesta. Contractele pot fi încheiate în atât în limba română cât şi în altă limba.
Imaginile de pe website au caracter informativ.
Acest document de acord între părţi a fost redactat în conformitate cu legislaţia aplicabilă pe teritoriul României.